Hyvältä näyttää! Se on mahtava fiilis kun yhtäkkiä niillä perustuksilla seisookin oikea talo :)
Äläpä Anni muuta sano :) Tuntuu tosi kivalle, vaikka maaliin onkin vielä matkaa.
Kiitos kommentista!
Hyvältä näyttää! Se on mahtava fiilis kun yhtäkkiä niillä perustuksilla seisookin oikea talo :)
VastaaPoistaÄläpä Anni muuta sano :) Tuntuu tosi kivalle, vaikka maaliin onkin vielä matkaa.
VastaaPoista