Voih, ilmalämmöt tuntuvat olevan kohdallaan! Itse olin lähes tuossa lämpötilassa eilen kroppani kanssa, tänään jo parempi flunssan hellitys.. Ps. korublogissani on sinulle pari tunnustusta ,)
Kiitos ihanasta tunnustuksesta. Olen erittäin surkea näiden kanssa, mutta todella otettu!
Kiitos kommentista!
Voih, ilmalämmöt tuntuvat olevan kohdallaan! Itse olin lähes tuossa lämpötilassa eilen kroppani kanssa, tänään jo parempi flunssan hellitys.. Ps. korublogissani on sinulle pari tunnustusta ,)
VastaaPoistaKiitos ihanasta tunnustuksesta. Olen erittäin surkea näiden kanssa, mutta todella otettu!
Poista